Запорізький національний університет

Офіційний сайт Нова версія
/ Головна сторінка ЗНУ / Університет / Факультети / Факультет журналістики / Освітні програми / Реклама і зв’язки з громадськістю  

Реклама і зв’язки з громадськістю

Основні курси.

У кваліфікаційній характеристиці професії основні обов’язки рекламіста визначені так: «Здійснює аналітичну роботу, спрямовану на створення рекламного продукту, сприяє його просуванню на ринку товарів і послуг. Визначає роль і місце основних елементів комунікацій, а саме: реклами, стимулювання збуту, зв’язків із громадськістю, виставкової діяльності, організації рекламної діяльності тощо».

Освітньо-професійна програма бакалавра реклами та зв’язків з громадськістю передбачає підготовку фахівців для роботи в сфері рекламних комунікацій і public relations.

Для кого ця професія?

Безумовно, професія рекламіста вимагає нестандартного мислення, творчої інтуїції, комунікативних і організаційних здібностей. Це робота для тих, хто мріє дивувати й дарувати дива. Водночас рекламіст не повинен забувати, що його творчість – не для самоствердження, а для споживача. У зв’язку з цим він повинен уміти аналізувати стан і вимоги ринку, розуміти психологію своєї аудиторії, бути в курсі політики конкурентів. Це саме стосується й піарника, основна місія якого – зміцнення позитивного іміджу клієнта.

При підготовці фахівців із реклами та піар першочергова увага приділяється формуванню їхньої професійної компетентності – обізнаності з основними засадами маркетингу й менеджменту, методикою організації рекламних кампаній, законодавством про рекламу, умінню продуктивно використовувати інструменти брендингу й технології іміджмейкінгу, розробляти ефективні рекламні звернення.

Що вивчаємо?

Найважливішим для формування компетенцій фахівця з реклами та піар є цикл дисциплін професійно-практичної підготовки.

Протягом навчання на бакалавраті студенти знайомляться з особливостями рекламної і піар-діяльності в комерційній, політичній, соціальній сферах. На це спрямовані курси циклу «Галузева реклама та PR» («Економічна / політична / соціальна / міжнародна проблематика»), що дозволяють сформувати універсального фахівця, здатного працювати для різних замовників.

Сучасні технології позиціонування й іміджування вивчаються в рамках курсів «Брендинг» та «Іміджологія». На заняттях із дисциплін «Копірайтинг і дизайн», «PR-жанри та PR-технології», «Спічрайтинг», «Креатив у рекламі та PR» студенти знайомляться з методикою розробки ефективних рекламних і піар-звернень, в межах «Медіапланування», «Організації роботи прес-служби», «Організації рекламної /піар кампанії» – розвивають управлінські навички.

Комунікативна діяльність передбачає досконале володіння рідною та іноземними мовами, тому велика увага приділяється також філологічній підготовці студентів-рекламістів.

Які перспективи?

Український ринок рекламних послуг розвивається разом із приватним бізнесом, політичними комунікаціями, некомерційним сектором економіки. Відповідно, зростає потреба у компетентних фахівцях із реклами. Організації різних напрямів діяльності та форм власності все більше потребують спеціалістів, що здатні налагоджувати гармонійні відносини із важливими для них групами громадськості.

Високий попит на ринку праці сьогодні мають:

  • менеджери з реклами;
  • PR-менеджери;
  • копірайтери;
  • рекламні дизайнери;
  • бренд-менеджери;
  • іміджмейкери;
  • прес-секретарі;
  • фахівці зі зв’язків з громадськістю та пресою;
  • медіа-планери.

По завершенні бакалаврату можливе продовження навчання на спеціальностях «Реклама» та «Зв’язки з громадськістю» за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Спеціаліст» і «Магістр».

19.12.2013 10:37
Календар подій

Це цікаво:

Радио Університет Студентський портал Пороги

© 2012 ЗНУ Запорізький національний університет, 69600, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66, тел./факс +38 (061)228-75-08
Адреса електронної пошти веб-майстра webmaster@znu.edu.ua